Un centenar d’agents de viatge de tot Espanya han gaudit durant tot aquest cap de setmana passat del Costa Daurada Life (CDL). Es tracta d’un famtrip innovador amb experiències úniques, tant des del punt de vista d’oci i cultura, com lúdic, gastronòmic i paisatgístic. Aquest programa ha estat organitzat per la Federació Empresarial d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT) i els Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils i Vila-seca dins el pla de promoció turística de la Costa Daurada i, especialment, dels municipis del centre, Salou, Cambrils i Vila-seca, la Pineda.GRUP AL GRAN PALAS

El principal objectiu del programa era que “els agents de viatges coneguessin la Costa Daurada, però sobretot, que visquessin la destinació per després poder-la prescriure als seus clients”, assegura Eduard Farriol, president de la FEHT. “Ens sentim còmodes sent una destinació de sol i platja, però la Costa Daurada és molt més, tenim allotjaments renovats i reconeguts internacionalment, centenars d’opcions d’oci, gastronomia, cultura, natura…”, conclou Farriol.

El Costa Daurada Life va començar divendres passat, dia 18 de maig, amb la recepció i benvinguda de tots els participants a l’Hotel Gran Palas de La Pineda per part de la gerent de la FEHT, Marta Álvarez.

A la nit, el Club Nàutic de Salou va ser l’escenari que va acollir el sopar de benvinguda, presidit per l’alcalde de Salou, Pere Granados, i la vicepresidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Imma Costa. La vetllada va estar amenitzada per la música en directe d’Urban Deep Sound. Després de sopar, els agents de viatge van poder viure algunes de les primeres experiències, com va ser l’espectacle de llum, aigua, so i color de les fonts cibernètiques del Passeig Jaume I de Salou i un correfoc, a càrrec dels Diables Maleïts de Salou.

CREMAT

Dissabte al matí, una de les sales de l’Hotel Gran Palas va acollir un Workshop en el qual hi van participar 30 empreses turístiques del sector hoteler, càmpings i apartaments, així com del sector de la nàutica i de l’oci, com PortAventura World. Dites empreses van explicar la seva oferta, productes i serveis als participants al CDL.

El mateix dissabte, els agents van poder viure quatre experiències ben diferents i atractives: una sortida a PortAventura World, amb visita a Ferrari Land, una gimcana i un dinar al restaurant Vinosfera. En segon lloc, una excursió a Siurana, amb visita teatralitzada al Salt de la Reina Mora. La tercera consistí en l’experiència de ser enòleg per un dia, amb visita a la Bodega Buil & Giné, on els participants van poder elaborar un vi ‘in situ’. I la darrera fou la visita guiada als monuments declarats Patrimoni Mundial UNESCO a la Tarraco Romana, amb un tomb pel casc antic i un dinar típic romà, amb recreació històrica al Seminari.

El dissabte va concloure amb un sopar al Parc Samà de Cambrils, on tots els assistents van assistir vestits de blanc. Aquest sopar va ser  presidit per l’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, i amenitzat per una banda de jazz cubà que va recrear un fantàstic ambient indià.

El darrer dia d’aquest famtrip els agents de viatge van fer una passejada pel Passeig Jaume I de Salou i en acabar van poder pujar en un vaixell que els portà fins al Cap Salou i més tard fins a Cambrils. Després de descobrir la vila marinera, al migdia, tothom va fer cap al Castell de Vila-seca, on els esperava la fira gastronòmica TASTVM, un certamen amb les darreres tendències culinàries per captivar els amants de la cuina de qualitat. Aquí es va celebrar l’acte de cloenda realitzat per Pere Segura, president del Patronat de Turisme de Vila-seca i Marta Álvarez, gerent de la FEHT.

Segons ha manifestat la regidora de Turisme de l’Ajuntament de Cambrils, Mercè Dalmau, en representació de tots els Patronats de Turisme que han col·laborat en l’organització del Costa Daurada Life, “ens sentim orgullosos perquè hem pogut ensenyar als agents de viatge quines són les bondats de la Costa Daurada i la nostra àmplia oferta turística, que inclou infinits aspectes, a més del tracte hospitalari i generós de totes les persones que viuen als municipis de Cambrils, Salou i Vila-seca, la Pineda”.

Dalmau, ha afegit, “esperem que a partir del Costa Daurada Life puguem fer-nos un lloc a les previsions dels agents de viatges que han conegut la destinació, han quedat sorpresos de tot el que la Costa Daurada els hi pot oferir als seus clients. Atès l’èxit de convocatòria també esperem repetir el Costa Daurada Life, tant al mercat nacional, com amb agents de viatges d’altres països europeus”.

Costa Daurada Life s’emmarca dins del pla de promoció turística de la Costa Daurada signat pels Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils i Vila-seca, conjuntament amb les associacions empresarials turístiques englobades dins de la FEHT i PortAventura World. Aquesta és una estratègia que busca impulsar la comercialització i promoció dels productes i els serveis turístics del territori.

Comparteix!
ARTICLES RELACIONATS

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

ARTICLES RECENTS
BUSCAR ARTICLES
ETIQUETES
RECOMANACIONS DEL MES
AMB LA COL·LABORACIÓ DE
envelopephone-handsetmap-markercalendar-fullclocklinkcross