L’Hotel Termes de Montbrió -del grup Roc Blanc Hotels- en el marc de la celebració del seu vintè aniversari ha organitzat aquest passat cap de setmana una trobada molt especial. Una trobada amb 50 instagramers aficionats a la gastronomia sota el lema “Posem cara als instagramers en el Termes de Montbrió”.

Foto família instagramers

Foto de família dels instagramers participants

Així doncs, Termes de Montbrió ha obert les seves portes per a que fotògrafs aficionats i instagramers vinguts d’arreu de Catalunya, País Valencià i Illes Balears aportessin un punt de vista únic sobre l’arquitectura, els jardins, l’entorn i les experiències que ofereix aquest hotel del Baix Camp i el seu entorn.

Al llarg d’aquests dos dies, els usuaris d’aquesta xarxa social han pogut gaudir de l’entorn incomparable de l’Hotel Termes de Montbrió i han fruït d’altres activitats com una visita al municipi veí de l’Ametlla de Mar, on han pogut gaudir del Tuna Tour -Grup Balfegó- i tastar en primera persona l’excepcional tonyina roja que s’hi pesca. Els instagramers també van poder gaudir d’un tast de vins a càrrec del celler del Priorat Buil&Giné, que va delectar-los amb alguns dels vins que produeixen a la Vilella Baixa. A banda, han pogut accedir i fer el circuit termal que ofereix el propi hotel, l’Aquatonic, sent el primer centre termolúdic de l'Estat espanyol en obtenir la certificació ISO 9001-2000.

 

guanyadora concurs Termes

Maria Angulo, la guanyadora del concurs

Maria Angulo, àlies @elpatiodemicasa, ha sigut la guanyadora del concurs organitzat en el que els propis instagramers convidats han fet de jurat en decidir les 8 millors fotografies finalistes d’aquests dos dies i, posteriorment, votant la millor d’aquestes instantànies.

Entre alguns dels instagramers amb més renom dels que hi han sigut presents podem destacar la presència de @deliciousmartha amb més 110.000 seguidors a instagram. Marta Sanahuja és una bloggera gastronòmica que col·labora en diferents mitjans de comunicació i crea continguts per a algunes plataformes relacionades amb la gastronomia; tot això compaginat amb la direcció d'art i estilisme fotogràfic culinari.

La idea d’incrementar la presència a Instagram de l’Hotel Termes de Montbrió sorgeix a través del blog “La Despensa de Emelin” on la seva autora, Emelin Torn -filla del fundador del grup- comparteix receptes i fotos sobre gastronomia. Els instagramers participants havien de re interpretar una recepta, cuinar-la i fotografiar-la posteriorment. Els autors de les 50 millors fotografies van ser els seleccionats per assistir a aquesta trobada plena d’activitats i sorpreses a l’hotel de Montbrió del Camp.

Roc Blanc Hotels és un grup hoteler familiar que gestiona dos hotels, l’Hotel Roc Blanc d’Andorra i l’Hotel Termes Montbrió Resort, Spa & Park. Com a grup hoteler sempre han fet una aposta per l’excel·lència, vinculada als serveis termals com a cor de la seva proposta de valor. La restauració ha estat una altra de les marques identificatives del seu negoci, així com l’organització d’esdeveniments socials i empresarials.

Quatre dècades després de la inauguració del primer establiment, el grup andorrà suma al seu actiu 200.000 clients a l'any.

L’Hotel Termes de Montbrió va ser nomenat Millor Resort & Spa d'Europa per la prestigiosa publicació internacional Professional Spa. L’Aquatonic, espai lúdic termal situat al Termes, ha estat el primer centre termolúdic de l'Estat espanyol en obtenir la certificació ISO 9001-2000.

 

Comparteix!
ARTICLES RELACIONATS

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

ARTICLES RECENTS
BUSCAR ARTICLES
ETIQUETES
RECOMANACIONS DEL MES
AMB LA COL·LABORACIÓ DE
envelopephone-handsetmap-markercalendar-fullclocklinkcross