L’històric càmping Alfacs es troba ubicat entre el mar Mediterrani i el Parc Natural del Delta de l'Ebre. Un destí vacacional, en un context privilegiat, envoltat d’un paisatge de pins mediterranis a Alcanar Platja. En la darrera dècada les instal·lacions han patit una transformació que ha aconseguit revaloritzar aquest espai natural davant del mar. Des de la dècada dels 50, el concepte del càmping Alfacs sempre ha estat vinculat al d’una arquitectura integrada a la natura d’un entorn que és Reserva de la Biosfera.

Tercera generació des que els seus avis van fundar-lo l’any 1956, Mario Gianni és el propietari del càmping els Alfacs. El màxim responsable del càmping ens atén a la terrassa de La Salina Beach Club.

Mario, cap on centreu les energies i els esforços aquest 2025?

L’any passat encara estàvem acabant obres i això ens feia estar una mica dispersos. Ara bé, enguany estem centrats 100% en l’experiència del client i ho hem fet gràcies al grup Yelloh! Village. És la marca de referència al sector de l'hostaleria a l'aire lliure, engloba un total de 95 càmping-ressorts implantats als racons més bonics de França, Espanya i Portugal. El seu lema és ‘artesans de la felicitat’ i això ens ha d’ajudar en posar tot el focus amb el client.

Per tant, en què es tradueix actualment el Yelloh! Village Alfacs?

Estem intentant desenvolupar un concepte que es basa en una ‘identitat pròpia’. Som un càmping molt integrat a la natura, molt allunyat de la idiosincràsia de la Costa Daurada centre. Nosaltres som de portar a terme activitats més personalitzades i a petita escala. Una de les recents novetats és que hem construït una tarima davant de mar per poder fer ioga, pilates o gimnasia.

Pels més menuts, activitats com la recerca del tresor iber, els tallers de fang en combinació amb el nostre entorn natural capten molt l’atenció de les famílies i dels infants. En definitiva, volem que qui vingui a casa nostra s’ho passi molt bé, fugint de clàssics com la festa de l’escuma. Aquí posem en valor la natura que ens envolta i un aspecte que sempre ha estat el nostre fort, el tracte personal. L’equip humà que tenim és el 200%, és la base principal de l’inici i el final de l’estada del visitant.

Voleu posar en valor la personalitat del càmping Alfacs?

De personalitat en tenim, el que estem fent és treballar per reforçar-la estratègicament. Volem generar una marca en majúscules, un fil conductor pels visitants que ens faci encara més atractius. T’ho exemplifico de la següent manera. Harley Davidson és una marca de motos que identifica, que fa que el cor palpiti amb la marca. Doncs aquest és el nostre propòsit, una idea de afiliació al Càmping Alfacs i que et faci voler venir i repetir dels ecobungalows que tenim, del glamping, de la piscina o de la gastronomia de La Salina Beach Club, entre d’altres atractius que tenim.

Estem en ple mes de juny. Què et diu el teu oremus de com es preveu la temporada?

Estic convençut de que serà una bona temporada, els indicatius així ens ho diuen. Moltes persones que venen aquí així ens ho transmeten. Actualment al costat de casa hi ha destinacions molt atractives on anar, sense haver d’invertir 8 o 10 hores d’avió, ni canvis d’hora que et deixen esclafats, o veritables gàbies d’or com els ressorts del Carib. Venir al Càmping Alfacs és com traslladar-te a un oasi de desconnexió.

El que també he observat és que treballeu molt bé les xarxes socials.

Efectivament, és un gran aparador i ens permet arribar a tot tipus de públics. En quan la gent jove evoluciona i té fills/es, el que volen és venir a destinacions on poder gaudir en família. Al Càmping Alfacs som un ecosistema on convius i fas amics de diferents edats, nacionalitats, orígens... Aquí fins i tot els estrats socials desapareixen i això és el que ens dona força. Tothom és campista a la seva manera.

Quin és el secret per poder allargar la temporada fins el pròxim 7 de gener?

La clau per una destinació com la nostra es basa en dues premisses: esdeveniments i portar cap aquí el turista sènior del nord d’Europa. Moltes empreses confien en nosaltres per poder realitzar aquí els seus teambuildings, presentacions de marca, entre d’altres. Som molt curosos amb els esdeveniments que fem, perquè alguns també els obrim al públic de fora del càmping. Si fem un esdeveniment és perquè ens ha de sumar.

I pel que fa al segon aspecte, captar el visitant sènior nord-europeu és importantíssim. Un cop jubilat aquest aprecia un espai com nosaltres per gaudir d’estades vocacionals fora dels períodes clàssics. Aquests dos pilars és el que ens ha de permetre allargar la campanya.

Comparteix!
ARTICLES RELACIONATS

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

envelopephone-handsetmap-markercalendar-fullclocklinkcross