La 6a edició de les 'Jornades de l'Arròs Mariner' de Tarragona s'han presentat en un marc incomparable: a peu del Mediterrani. El restaurant Brisa de Tamarit Beach Resort ha estat l'escenari escollit per presentar un esdeveniment enogastronòmic que aixecarà el teló el pròxim 16 de maig i que s'allargarà fins el 1 de juny. L’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de Tarragona Ciutat, amb el suport del Patronat de Turisme de l’Ajuntament de Tarragona i del Port de Tarragona; i el patrocini d’Arròs Bayo i del Celler Castell d’Or; impulsa de nou les jornades gastronòmiques on els millors restaurants de la ciutat serviran menús especials amb l’arròs mariner com a protagonista durant dues setmanes.

Montse Adan, consellera de Turisme, Promoció Econòmica i Comerç de Tarragona ha remarcat que «Tarragona és moltes coses: és cultura, patrimoni, tradició, comerç, però Tarragona també és sinònim de gastronomia. I, amb aquestes jornades, ho demostra any rere any per això convidem tota la ciutadania a participar-hi».

Els restaurants participants són: Brisa Restaurant/Tamarit Beach Resort, Restaurant El Llagut, El Racó Del Pescador, Taranta Restaurant, Restaurant Hola Playa, Casa Balcells, Restaurant La Morada, La Xarxa, Restaurant La Malcriada, Quattros, La Sardineta Restaurant, Vadegust, Gure-Toki, Selvático Wellness Food&Cocktails, El Pòsit Del Serrallo, Flamingo, Tapepear, Galliner De L'antiquari, Casa Bartra Hotel Nuria, Beach House La Mora i Nàutic Tarragona.

Javier Escribano, president de l’AEH Tarragona Ciutat, ha volgut destacar el motiu pel qual es celebren les jornades i és «desestacionalitzar l’oferta gastronòmica i promocionar els restaurants durant els períodes de l’any amb menys activitat; fet que beneficia a tota la ciutat».

Els menús estaran elaborats amb Arròs BAYO del Delta de l’Ebre i maridats amb vins i caves del Celler Castell d’Or. Santos Martínez, representant de Nomen Foods ha remarcat que «l’arròs és essencial perquè ens el mengem a qualsevol hora i en qualsevol situació. I vosaltres sou capaços de donar-li una empremta que no té qualsevol producte». Per últim, Jordi Amell, CEO del Grup Castell d’Or ha afegit que «tots compartim el mateix objectiu: posar en valor els productes i els vins del nostre territori».

Tota la informació de les jornades està disponible a la web de l'AEHT.

Comparteix!
ARTICLES RELACIONATS

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

ARTICLES RECENTS
BUSCAR ARTICLES
ETIQUETES
RECOMANACIONS DEL MES
AMB LA COL·LABORACIÓ DE
envelopephone-handsetmap-markercalendar-fullclocklinkcross