La Federació d’Empreses d’Hostaleria de Tarragona (AEHT) ha escollit a Jordi Ferré com a nou president de l’Associació Hotelera, entitat que aglutina el 33% dels hotels de la demarcació. La presentació ha tingut lloc a Torroja del Priorat, en un escenari espectacular com és el Gran Hotel Mas d’en Bruno, propietat del grup americà The Stein Group Hotels, del qual Ferré és el director d’operacions.

El nou màxim responsable agafa el relleu de tot un referent al territori com és Magí Mallorquí, qui deixa el càrrec després d’una trajectòria de gran dedicació i èxits. Jordi Ferré ha destacat durant la seva presentació que «som una província molt rica i ens ho hem de creure, disposem d’hotels de tota mena, una diversitat de costa i d’interior que ens identifica i ara toca donar-los veu. Ens volem aferrar i potenciar aquesta altra Costa Daurada que ens representa i per això treballarem incansablement per crear sinèrgies i beneficis conjunts». Francesc Pintado, president de l'AEHT ha felicitat a Ferré i l'ha encoratjat a «posar tot el seu coneixement en benefici del sector hoteler i a fer-lo créixer de manera col·lectiva».

Ferré enforteix la junta directiva que queda configurada de la següent manera: Xavier Jornet, Hotel Astari (Tarragona) i president Associació Hotelera Tarragona Ciutat; Magdaleno Pareja, Hotel Reus Park (Reus) i president Associació Hotelera de Reus, Mònica Massagué, Mònica Group (Cambrils), Sandra Salas, Group SB Hotels (Tarragona), Eduard Pérez d’Hostatgeria de Poblet (Poblet), Domingo Blasco, Hotel de Villa Retiro (Xerta), Magí Mallorquí, president emèrit de AHPT, Conor Cushnahan, Le Méridien Ra Beach Hotel & Spa i Jordi Compte, del Gran Hotel Mas d’en Bruno i que aquest mes de maig ha celebrat els seus 2 anys d'existència.

Estudi de representativitat turística

Un dels moments clau de la jornada ha estat la presentació de l’estudi de representativitat turística de la URV, a càrrec del catedràtic Juan Antonio Duró. Aquest informe destaca la importància del sector de la restauració i l’hoteleria sobre el sector turístic, així com en el desenvolupament econòmic i social del territori, però també en el seu benestar. «Estem en un sector que influeix en la felicitat. No podem reduir la demanda, perquè no podem reduir el benestar de la gent» ha assegurat Duro. Per la seva part la presidenta de la Diputació, Noemí Llauradó, ha exposat la seva satisfacció per «seguir treballant pel territori i promoure la seva excel·lència en l'àmbit turístic, d'allotjaments i enogastronòmic».

De ruta per l'Altra Costa Daurada

Marina Comes, creadora de contingut especialitzada en viatges de luxe sostenibles, ha presentat la campanya ‘De ruta per l’Altra Costa Daurada’, en col·laboració amb Repsol. Marina Comes recorrerà els hotels més emblemàtics del territori, tots ells associats a l’Associació Hotelera de l’AEHT, aturant-se per carregar benzina a les estacions de servei de Repsol i a menjar a tots els restaurants amb Sols Repsol de la demarcació. La campanya vol posar de relleu la qualitat i diversitat del destí per transmetre una nova imatge de la Costa Daurada, allunyada del turisme estacional de sol i platja.

Javier Sancho, director del complex industrial de Repsol a Tarragona, ha remarcat que «la gastronomia és una expressió viva del que som. I a través de l’AEHT, amb accions com aquesta i els 12 Sols Repsol, fem visible l’excel·lència de la cuina del nostre territori».

L’acte ha finalitzat amb una degustació de vins i creacions culinàries gentilesa dels xefs del Gran Hotel Mas d’en Bruno, Josep Queralt i César Muñoz. L’esdeveniment també ha comptat amb la col·laboració de Land Rover en el desplaçament dels assistents.

Comparteix!
ARTICLES RELACIONATS

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

envelopephone-handsetmap-markercalendar-fullclocklinkcross