Miró Vermouth ha fet un pas endavant amb el llançament de Miró Zero, una nova gamma d’aperitius sense alcohol dissenyada per a aquells que volen gaudir de l’elegància i la sofisticació d’un aperitiu clàssic sense renunciar a un estil de vida saludable.
Miró Zero arriba com una opció fresca i inclusiva per als amants de les experiències gastronòmiques i socials que volen gaudir d’una beguda amb caràcter, ara bé, sense alcohol. Amb la creixent demanda d’alternatives saludables i responsables, especialment entre els consumidors preocupats per la seva salut, Miró Zero respon a aquesta tendència oferint una opció de consum que no sacrifica ni el sabor ni la sofisticació.
Adaptar-se als nous temps
Montse Caelles, directora comercial general de Miró Vermouth, ha afirmat durant la presentació del nou aperitiu que «hem apostat per la tradició i la qualitat, i amb Miró Zero fem un pas més en la nostra missió d’oferir productes que s’adaptin als temps i a les noves necessitats dels consumidors».
Amb un perfil de sabor únic i una proposta que reforça el compromís de Miró amb el benestar i la qualitat, aquesta proposta s’enfoca a oferir una alternativa per a aquells que prefereixen no consumir alcohol, ja sigui per motius de salut, estil de vida o elecció personal, i que igualment volen gaudir del plaer d’un aperitiu elegant. D’aquesta manera, Miró Zero es presenta com una alternativa a l’alcohol per a moments de convivència i trobades socials, aportant una opció vibrant que s’adapta a tots els gustos i ocasions.
«Volem que Miró Zero sigui l’aperitiu de sempre, amb tota la seva ànima, sense alcohol”. Una experiència que preservi el sabor i l’elegància, però sense alcohol, perquè tothom pugui gaudir del ritual de l’aperitiu. És la nostra manera de dir-li al món que elegància, tradició i innovació poden anar de la mà» ha exposat Montse Caelles en la presentació realitzada a la Casa Navàs de Reus i on s’ha pogut maridar el Miró Zero amb els excel·lents productes del Forn Sistaré de Reus.