Una campanya publicitària promociona la destinació de la Costa Daurada als canals temàtics Fox, Paramount Channel, Canal Viajar o National Geographic, entre altres, aquest mes de juny, a les televisions de l'Estat espanyol i Portugal. Es tracta d'una campanya publicitària fruit de la col·laboració entre el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i l'agència de viatges online Logitravel.
L’espot de 20 segons, elaborat per Logitravel, permet copsar diverses localitzacions de la Costa Daurada, com Vila-seca/ La Pineda Platja, Reus, Cambrils, PortAventura o Tarragona, entre d’altres. A l'anunci, la Costa Daurada es presenta com una destinació de turisme de litoral, apte per a les famílies i amb una interessant oferta complementària.
Les imatges de la destinació, acompanyades de l’adaptació de la cançó Green Grass, pertanyen al recentment estrenat vídeo promocional de la Costa Daurada i s’emeten en diferents canals temàtics de l’Estat espanyol. A més, l'espot també s’emetrà en alguns canals de televisió portuguesos.
Durant la primera quinzena del mes de juny l’espot es pot veure en diversos canals de televisió temàtics, com Fox, Paramount Channel, NG Wild, Comedy Central, Canal Viajar, National Geographic o Discovery Max. La campanya disposarà de més emissions a principis de juliol. A més, s’ha realitzat una adaptació de l’anunci adreçada al mercat portuguès, que s’emetrà des de mitjans de juny fins a principis de juliol als canals temàtics Sic, Fox, Axn i National Geographic.
Logitravel és una de les principals agències de viatge online, està especialitzada en reserves i difusió de les destinacions turístiques, i està present a diversos països europeus. Fa tres anys que el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona col·labora amb Logitravel per tal de dur a terme campanyes de comunicació de suport a la comercialització online de la destinació Costa Daurada.