width=

 

El Port de Tarragona treballa per consolidar Tarragona com a destí regular de turisme de creuers en una estratègia de promoció que ha guanyat pes a mesura que la pandèmia ha anat afectant el funcionament normal del sector.

Es tracta d’una de les línies estratègiques de promoció vigents que el Port ha reforçat per augmentar l’atractiu de Tarragona com a principal destinació turística, en una campanya dirigida al sector de creuers amb la mirada posada en el 2021.

Aquesta acció comunicativa es basa en la difusió d’un audiovisual, de poc més de 25 segons, sota el títol, ‘Nothing moves without you’, (https://youtu.be/u6gAcmP21ko) promogut per Tarragona Cruise Port Costa Daurada (https://www.tarragonacruiseport.com/), reforça i aposta pel gran atractiu del territori i fa una crida al sector turístic per conèixer la destinació de Tarragona. L’objectiu és mantenir el posicionament en el mapa dels creuers i en el programa de les principals navilieres.

La campanya, sota la marca Tarragona Cruise Port Costa Daurada, es desplega per encarar les futures temporades amb el desig de reprendre l’activitat quan els efectes de la pandèmia i la normativa ho permetin. De moment, l’enfocament de les activitats creuerístiques a Tarragona és mantenir una vigilància constant per aprofitar les oportunitats presents i futures, i treballar per garantir les mesures de seguretat.

La campanya ‘Nothing moves without you’ és la darrera d’una llarga llista d’accions promocionals desplegada durant aquest any 2020. L’aturada de l’activitat creuerística durant aquest temps que la COVID ha obligat a reorientar les accions de promoció que, a més de donar suport a l’acció comercial, han consistit a fer valdre el territori i preparar el retorn del sector amb la millor posició possible.

L’equip de creuers del Port de Tarragona ha celebrat reunions, conferències i trobades virtuals en les fires per sestar presents en tot moment en els centres neuràlgics de la comunitat de creuers. A més, ha estat pioner a l’Estat espanyol en l’organització del primer webinar sobre l’adaptació del sector de creuers a les noves mesures de seguretat derivades de la pandèmia de coronavirus.

El Port de Tarragona ha participat en desenes de networking per presentar Tarragona com a ciutat de creuers, apostant per arguments que mostressin la diferenciació i l’exclusivitat de la destinació Tarragona.

La campanya destaca per damunt de tot el ric patrimoni natural i històric de Tarragona, ja que és una destinació excel·lent per ser inclosa als itineraris de creuers pel Mediterrani Una destinació amb diferents reconeixements per part de la UNESCO, entre ells, Tarragona i el Monestir de Poblet com a Patrimoni de la Humanitat, els castells com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat i el Delta de l’Ebre com a Reserva de la Biosfera.

La construcció del nou Moll de Balears també ha estat un dels arguments de pes de l’acció comercial i promocional del Port. Tots els agents del sector dels creuers han demostrat molt d’interès en aquest nou espai de 4.000 m2 que permetrà atracar al Port fins a 4 creuers a la vegada i que estarà operatiu al voltant del mes de maig de 2021. Una inversió de 27 milions d’euros on es podrà treballar amb unes immillorables condicions i dotarà al Port recorregut de creixement.

Comparteix!
ARTICLES RELACIONATS

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

ARTICLES RECENTS
BUSCAR ARTICLES
ETIQUETES
RECOMANACIONS DEL MES
AMB LA COL·LABORACIÓ DE
envelopephone-handsetmap-markercalendar-fullclocklinkcross