La cadena BCN URBAN Hotels ha estrenat la nova campanya publicitària en un video preciós que mereix la visualització i que s’ha desenvolupat des d’Innovarout. El trobareu al link: https://www.youtube.com/watch?v=pMKnjBr-kjo&feature=youtu.be
La cadena ha centrat tota la seva estratègia de marca en el concepte de “FELICITAT”. El video és una nova manera d’explicar una marca hotelera, marcant la seva identitat i els seus valors. El producte hoteler, avui en dia, es mostra a tot arreu a internet i és fàcil de veure, en canvi, la personalitat d’una cadena hotelera és el que marca la nostra experiència en els seus hotels i molts cops mai l’arribem a palpar ni a conèixer.
Amb aquest projecte certament Innovarout ha arriscat molt però tant el client com els seus responsables estem molt satisfets del treball ben fet.
Estem segurs que tindrà una molt bona acollida.
Cal recordar que la Guia Gourmand en la seva edició 2016 designava Hotel de l’Any al BCN Urban Hotels Gran Rosellón, de Barcelona, el cinqué establiment de la Cadena, inaugurat al setembre de 2015 al Eixample, el darrer Icono de la marca.