Gallery Hotel celebra el seu aniversari, ja que es compleixen 25 anys des que en 1991 obrís les seves portes al carrer Rosselló, entre l'emblemàtic Passeig de Gràcia i Rambla Catalunya. Un hotel que ha anat evolucionant en paral·lel amb la ciutat i amb un clar valor que sempre ha definit la seva filosofia: “sempre ha estat un hotel pensat des del punt de vista del viatger” va explicar Armando Rojas durant el seu discurs, President del Grup Hoteler.
El President del Gremi d'Hotels de Barcelona, el Sr. Jordi Clos, va assistir com convidat especial i va posar de manifest com, des del seu origen, l'Hotel Gallery, l'any 1991, es va convertir en un referent dels hotels del centre de Barcelona, amb la seva personalitat pròpia. Va destacar també la implicació de Gallery Hotel, des del seu naixement, amb el Gremi d'Hotels per potenciar el turisme de la ciutat. Per concloure va afirmar que “el Gallery és aquest hotel, que quan viatgem ens agradaria trobar en el nostre lloc de destinació”.
Durant la roda de premsa, es va explicar que amb l'Aniversari s'inauguren les recentment reformades habitacions i salons, així com els banys de les zones nobles i terrasses, una inversió que ha suposat a l'Hotel 1.300.000 € durant els dos últims anys. L'Hotel disposa actualment de 110 habitacions, categoritzades segons les necessitats dels hostes, 8 salons, quatre d'ells amb llum natural i 4 terrasses. Dos d'elles situades en el terrat, una amb piscina i bar/restaurant (The Top) i una altra per a esdeveniments privats (The Top Events). La tercera i més emblemàtica es troba en el restaurant de l'hotel, El Cafè del Gallery i, finalment, la que està situada en el passatge que comunica el carrer Rosselló amb els jardins del Palau Robert (The Gallery Space).
Segons va explicar Marta Golobardes, Directora General del Grup, “Gallery Hotel ha tingut aquest últim any un creixement en vendes del 7%, amb una ocupació mitjana del 76,5% i un preu mitjà de 135,5 euros. El nostre client es reparteix entre un 55% de clients que ve a la ciutat per motius d'oci i un 45% que ho fan per negoci”.
L'objectiu de Gallery Hotel per als propers anys és continuar amb la reforma realitzada, redecorando la zona del restaurant i del bar d'acord amb la important reforma que s'està duent a terme en tot l'hotel.
Sota el concepte “El nostre aniversari està servit”, Marta Golobardes, va explicar la gran aposta d'aquest any, una campanya molt enfocada a la gastronomia per potenciar l'oferta de restauració de l'Hotel: cuina mediterrània, molt cuidada i amb una llarga tradició, però reinventada per estar en línia a les tendències gastronòmiques de la ciutat. El Xef del Restaurant El Cafè del Gallery, Pablo Tomás, va realitzar en acabar la roda de premsa una demostració en directe de com es va fer el cartell de campanya mitjançant la tècnica del Food Art, utilitzant verdures per al cartell de primavera, ingredients que variaran en cada estació, igual que la carta del seu restaurant, per adaptar-se als productes de temporada.