El Patronat de Turisme de l’Ajuntament de Tarragona i Bamboo, entitats co-organitzadores de la 3a edició del ‘Mediterranean Tourism Meeting’ (MTM), han presentat en roda de premsa la 3a edició d’aquesta jornada de ponències i networking sobre el futur de la indústria turística que se celebrarà al Tinglado núm. 4 del Port de Tarragona, el dilluns 22 de maig.

Presentació III MTMtarragona.jpg

Durant la presentació, la 5a tinent d'alcalde i consellera de Turisme i Pla Estratègic de l'Ajuntament de Tarragona, Inma Rodríguez i el director de la Càtedra Tarragona Smart Mediterranean City de la URV i membre de l’staff organitzador, Santiago Castellà, han explicat els motius que han impulsat aquestes institucions a tirar endavant aquest projecte. Entre altres, han destacat que són necessàries accions d’aquest tipus dirigides a impulsar el creixement del sector, el qual aquest està cridat a ser un dels motors del creixement econòmic.

La finalitat d'aquest trobada és posar de manifest els nous reptes i oportunitats que té per davant el sector turístic –especialment la Costa Daurada i l'àrea Mediterrània-, així com posar en valor el món del vi i la gastronomia de qualitat.

El III MTM es desenvoluparà en tres blocs: el primer estarà relacionat amb les Smart Destinations i participaran especialistes en la matèria com Genís Roca, soci president de RocaSalvatella; Josep Ejarque, destination manager a Four Tourism (Itàlia) i assessor de turisme per les Nacions Unides; Daniela Freund, vicedegana de Relacions Corporatives i Internacionals de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi, de la Universitat Ramon Llull; i un representant de Telefónica.

El segon bloc tindrà a veure amb l’enoturisme i el món del vi (tant present a la nostra província) i on participaran ponents com Jaume Gené, professor de Marketing de la URV i expert en marketing vitivinícola; Raül Bobet, soci fundador i enòleg dels cellers Ferrer Bobet i Castell d’Encús; i la mediàtica Meritxell Falgueras, periodista i sumiller que ha guanyat el Premi Nas d’Or de Catalunya.

Per últim, el tercer bloc tractarà de com aportar valor a una destinació turística a través de la gastronomia de qualitat, comptarem amb la participació de Ramon Sentmartí, director gerent de PRODECA (Promotors d’Exportaciona Agroalimentàries de la Generalitat de Catalunya); del xef Eduard Xatruch, propietari dels reconeguts restaurants Compartir (Cadaqués) i Disfrutar (Barcelona); i el xef del restaurant Deliranto (Salou), Pep Moreno, qui finalitzarà la trobada amb un showcooking en directe.

Algunes de les delícies que el xef prepari seran degustades per tots els assistents en el còctel dinar de networking que posarà punt i final a la trobada turística.

Els objectius del MTM son posicionar la ciutat de Tarragona com a referent en turisme intel·ligent. Posicionar Tarragona com la capital del vi de la nostra àrea, doncs és la província d’Espanya que més Denominacions d’Origen congrega (fins a 7).

Posicionar Tarragona com una ciutat referent en gastronomia de qualitat i amb el segell inconfusible de Dieta Mediterrània. Captar turisme de qualitat i sostenible. Ser una plataforma de debat i coneixement per al sector públic-privat del turisme. I ser un punt de trobada per als professionals del sector i dotar-los d’eines per a una gestió més eficient i eficaç del turisme.

Comparteix!
ARTICLES RELACIONATS

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

ARTICLES RECENTS
BUSCAR ARTICLES
ETIQUETES
RECOMANACIONS DEL MES
AMB LA COL·LABORACIÓ DE
envelopephone-handsetmap-markercalendar-fullclocklinkcross