Una de les novetats més importants que ens deixa aquest any que estem apunt d’acomiadar la trobem internament a Port Aventura World. Independentment de la darrera adquisició de l’Hotel Dorada Palace per part de la companyia; de la inauguració aquest 2023 de l’atracció d’Uncharted: l’enigma de penitence o que la propietat hagi posat a la venta el parc temàtic; el focus de la notícia està dins de l’àrea de comunicació de Port Aventura.

En aquest segon equador de l’any Port Aventura World ha incorporat al periodista tarragoní Salva Marsal, com a nou responsable de comunicació. Marsal ha aterrat a la casa procedent de Freshly Cosmetics, on ha realitzat una molt bona feina durant la seva estada. Recentment el parc també ha fitxat per l’àrea de comunicació a Judith Lleixà, periodista de les Terres de l’Ebre i que després un periple professional a Madrid, a l’agència de comunicació Edelman, ha retornat a la demarcació de Tarragona.

Port Aventura aposta per dos professionals amb accent tarragoní als que desitgem molts èxits en la seva nova travessia professional. Ara bé, a aquest tàndem comunicatiu hi hem de sumar una peça importantíssima al taler, la de Dídac Atzet, fundador i director de Pantera Produzione. En Dídac coneix la casa com ningú, atresora anys d’experiència a Port Aventura, i és un professional de cap a peus.

Proximitat i nou saber fer

En poc mesos aquest triumvirat comunicatiu ha demostrat amb fets i també amb paraules que proximitat, honestedat, bon tracte i transparència formen part del nou saber fer de l’àrea de comunicació de Port Aventura. I s’agraeix i molt aquesta manera de treballar, sent conscients tots els implicats que cadascú ocupa el lloc que ocupa, i que aquesta nova política comunicativa suma. I així li reconeixem també a Choni Fernández, Chief Sustainability Officer & Customer de Port Aventura, culpable d’aquests encerts.

Els professionals de la comunicació i del periodisme del territori hem agraït les iniciatives realitzades. Algunes d’elles vinculades a l’actualitat comunicativa del parc, com va ser la roda de premsa per fer balanç de la temporada d’estiu i comentar, entre d’altres aspectes, el tema de la venta del parc. I d’altres, per exemple, com la recent trobada nadalenca, en la que a més felicitar-nos les festes amb un àpat gentilesa d'en Jaume Solé, xef executiu, i de poder gaudir de l'espectacle de Nadal del parc en un clima ben distès, ha servit també per conèixer a la Judith Lleixà.

Nous temps comunicatius a Port Aventura World. Molta sort i molts encerts!

Comparteix!
ARTICLES RELACIONATS

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

ARTICLES RECENTS
BUSCAR ARTICLES
ETIQUETES
RECOMANACIONS DEL MES
AMB LA COL·LABORACIÓ DE
envelopephone-handsetmap-markercalendar-fullclocklinkcross